wtorek, 30 kwietnia 2019

Biedna rolniczka okradziona przez wójta Żyda głoduje

Głoduje biedna rolniczka okradziona przez lewicową, ekoterrorystyczną Fundację Molosy Adopcje i wójta Kowali Oleckich Locmana.

Ci bandyci ukradli dorobek mojego życia - moje piękne stada zwierząt przeze mnie osobiście wyhodowanych.

Rok temu ukradli mi stado 50 owiec i kóz oraz dwie suczki. W tym roku ukradli mi moje ukochane konie i kilka kóz i owiec oraz ulubionego, wiernego psa.

Podczas włamania do mojego domu Fundacja Molosy Adopcje ukradła mi pieniądze i dokumenty moich zwierząt.

Jestem bez grosza, bez środków do życia.
Skorumpowany prokurator wnioskował o pozbawienie mnie kur, abym nawet swojego jajka nie miała.

Ta klika zniszczyła moje hodowle. Ta klika zniszczyła mi życie :(((

Jest dopiero wczesna wiosna. Zanim urosną mi moje warzywa, jestem zmuszona wybierać odpadki ze śmieci aby przeżyć :(((

Indianka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz